ტრენინგის მეოთხე დღეს გავეცანით მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმების სტრატეგიებს. მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება, თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის ხელშეწყობა, პროგრესის მონიტორინგი, ნასწავლის გააზრების შემოწმება და მეტაკოგნიტური აზროვნების ხელშეწყობა, მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების ხარისხის შემოწმება სტანდარტთან შესაბამისობაში.მოვიძიე ინტერნეტში ფოტოები და შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაციის ნიმუში.
No comments:
Post a Comment